Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zadzior89 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany18.08.2008 @13:09:19 ostatnio na stronie12.12.2011 @10:13:11

Lubie zabawe, imprezy ze znajomymi, piłkę ręczną, w wolnych chwilach bawie sie photoshopem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze165 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cjh    15.12.2010 @09:39:54
dzięki
+radvisual    08.02.2010 @10:19:47
duzo sie jeszcze musisz nauczyć...
~MichalWierzbicki    08.02.2010 @09:14:32
dzieki za komentarz/ocene : )
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~Robberto    21.01.2010 @20:56:40
Hehe, zabawny jesteś Przeciętnie jest ogółem, dużo ćwiczyć musisz
_______
.Podpis jak podpis.
~Evon    15.01.2010 @20:05:32
To nie są brushe Dla twojej wiadomości, wszystko rysowałem sam..
_______
uczę się
~lukaszsokol    23.12.2009 @14:11:25
Pierwszy raz widzę

tzn top secret widziałem ale tą wodę kompletnie nie
_______
.
~lukaszsokol    23.12.2009 @14:04:10
Btw... z tutoriala ??
_______
.
~lukaszsokol    23.12.2009 @14:02:47
Bez pod strony... bo nie przeszło
_______
.
~matrixx    11.12.2009 @00:25:31
Dzięki wielkie, ciesze się że się podoba. Dziwne że niektórzy nie rozumieją że zwykłe gradienty na tle i dawanie ciągle tych samych boxów może być już nudne.
Warto robić inne rzeczy
Pozdro!
_______
T O U C H D E S I G N . P L http://touchdesign.pl
+JakubJonatanCzyz    22.07.2009 @21:40:03
Jak najbardziej jestem wyluzowany. Inaczej przejąłbym się Twoją oceną.
~vetro    22.07.2009 @11:52:33
jeżeli się nie znasz, nie zabieraj głosu.
_______
~Nordahl    28.06.2009 @16:21:39
dzieki za komentarz
~Ambele    06.06.2009 @16:35:24
nie ma sprawy
~cjh    05.06.2009 @08:54:36
dzięki
~Sinsemillaa    04.06.2009 @18:33:28
Na razie kompakt Sony DSC-H3.. Ale w ciągu najbliższego miesiąca będzie Canon EOS 30d
~cjh    22.11.2008 @14:36:14
dzięki za opinię
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt